enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
32,3603
EURO
34,6681
ALTIN
2.390,88
BIST
10.182,18
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
19°C
İstanbul
19°C
Az Bulutlu
Cuma Yağmurlu
15°C
Cumartesi Az Bulutlu
18°C
Pazar Açık
20°C
Pazartesi Açık
21°C
DİKEY REKLAM
DİKEY REKLAM

Münazaralarda Gülen Taraf HASGAL

27.12.2016
289
A+
A-

Ortaöğretim okulları arasında düzenlenen 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı münazara yarışmaları finali bugün gerçekleştirilirken, zafer Hasan Sabriye Gümüş Anadolu Lisesi öğrencilerinin oldu.

Öğrencilerin bilgi yelpazelerini genişletmeleri ve farklı konular üzerinde düşünme ve bilgi aktarımı yeteneklerini geliştirmesi amacıyla ilçemizde düzenlenen münazara yarışmalarının finali bugün Ertuğrul Gazi Ortaokulu Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi. 12 Aralık 2016 tarihinden bu yana eleme usulüyle 16 takımın katıldığı yarışmanın finali ise bugün Hasan Sabriye Gümüş Anadolu Lisesi ile Şerife Baldöktü Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi arasında gerçekleşti. “Birey geleceğini belirlerken toplumun sesine kulak vermeli/ Birey geleceğini belirlerken kendini dinlemeli” konularının tarışıldığı münazarada Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Kadriye AGAMOLA DİKSEL’in çalıştırdığı, Simay Asrın ÇELEN, Yoruba Özgür ONAYEMİ, Cemre Nur ÖZER, Aleyna ÖZEL ve Elifnur BULUT’tan oluşan Hasan Sabriye Gümüş Anadolu Lisesi münazara ekibi gülen taraf oldu.

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.