enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
32,3565
EURO
34,4292
ALTIN
2.435,74
BIST
9.814,19
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
22°C
İstanbul
22°C
Açık
Pazar Açık
23°C
Pazartesi Parçalı Bulutlu
24°C
Salı Çok Bulutlu
23°C
Çarşamba Az Bulutlu
21°C
DİKEY REKLAM
DİKEY REKLAM

Sürücü Desteği Olmadan Durabilen Araç, Otomobil Fuarında

Sürücü Desteği Olmadan Durabilen Araç, Otomobil Fuarında
20.04.2017
114
A+
A-

Kendi kendine frenleme sistemiyle durabilen araç İstanbul Autoshow 2017’de sergileniyor.

Kendi kendine frenleme sistemiyle durabilen araç  İstanbul Autoshow 2017’de sergileniyor.  Otomotiv Distribütörleri Derneği tarafından TÜYAP  İstanbul  Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi’nde düzenlenen  İstanbul Autoshow 2017, kapılarını basın mensupları ve VIP konuklarına açtı. Birbirinden farklı tasarımlı ve özellikli araçların sergilendiği fuarda acil durumlarda kendi kendine devreye giren frenleme sistemiyle durabilen araç dikkat çekti. Sistem, herhangi bir ani durumda, araç önünde bir engel algıladığında otomatik olarak devreye girerek hareketi kesiyor.”Sistem 40 metre mesafedeki engeli algılayabilir”Konuyla ilgili bilgi veren markanın Ürün Yönetim Sorumlusu Çağ Günaçar, “Aktif acil fren destek sistemi herhangi bir ani durumda, araç önünde bir engel algıladığında, bu bir otomobil olabilir bir insan ya da hayvan olabilir. Sürücü bunu fark etmez ve frenle temas etmediği zaman, otomobil kendi kendine fren yapıyor. Bu sistemin yaklaşık 40 metre civarında bir algılama özelliği var” dedi.İleri sürüş destek sistemlerinde uygulanan şerit takibi uygulamasının  Türkiye şartlarında sağlıklı bir şekilde yapılamadığını belirten Günaçar, “Diğer ileri sürüş destek sistemlerinde; şerit takibi var. Şimdi  Türkiye şartlarında tabi şeritlerin çok belirgin olmadığı yerlerde çalışmıyor. Şeridi algılaması gerekiyor. Bunun düşük orta ve yüksek gibi 3 farklı modu var. Düşük moda çok fazla uyarıda bulunmuyor ama orta seviyede başlıyor. Sesli bir uyarı veriliyor. Bu uyarıyla sürücünün tekrar konsantre olmasını sağlayıp yola dönmesini sağlıyor” şeklinde konuştu.

REKLAM ALANI
ETİKETLER: ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.